Trendonderzoek

MARKETINGTRIBUNEno13|15juli2008MARKETINGTRENDONDERZOEK200811BerenschotenMarketingTribuneDenieuwemarketingtrendvan2008iscommunitymarketing,gekozendoorruim32procentvanderespondentenvanhetgroteBerenschot/MarketingTribune-marketingtrendonderzoek2008.DezetrendwerdnognieteerdergenoemdindeBerenschot-onderzoekenvanvoorgaandejaren.Deopkomstvansocialenetwerkenbiedtdemarketeermogelijkheden.CommunicerenmetclubjesEenanderebinnenkomerindetop-5,maarwelalterugtevindenopplaats7in2007is50+-marketing.Alhoewel50+weleenhelebredeennietaltehomogenecommunityis,geeftookdezetrendaandatdoelgroepdenkenopditmomentvereistis.Daarnaastvindenweindetop-5eendrietalmediumgerelateerdetrends:e-communcation,internetenwebbasedapplicationsenviral-enbuzz-marketing.Kortom,wanneerwedecommunityinhetvizierhebben,danrichtenmarketeersvooralhundigitalepijlenophen.Overigens,nietalletrendsindetop-5zijnnieuwkomers.AlswedeeerdereBerenschot-trendonderzoekeninbeschouwingnemenvallenverschillendebewegingenteontwaren.Alliantiesenpartnershipshebbendelaatstejareneenbelangrijke Trendonderzoek

j/m Voor Ouders

Scoor meer met een webwinkel in uw magazines. Velen gingen u voor en publiceerden brochures online.

MarketingTribune 0x13 Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication