Inhoud

INHOUDMARKETINGTRIBUNEno13|15juli2008WWW.MARKETINGTRIBUNE.NL10Marketingtrendonderzoek2008InmeiheeftBerenschotvoorhetvijfdeachtereenvolgendejaarhetmarketingtrendonderzoekgehouden,ditjaarvoorheteerstsamenmetMarketingTribune.Denieuwemarketingtrendvan2008iscommunitymarketing.102220Insights&TrendsHetfestivalseizoenisweerbegonnen!Buitenindezoneendansjewagen,wiewildatniet22MarketingAnalyseGlobaliseringenWeb2.0zijnwereldwijdelangetermijntrendsdiegevestigdemachtsverhoudingenbeïnvloeden.DetermWeb2.0verwijstnaarwatsommigenzienalsdetweedefaseindeontwikkelingvanhetworldwideweb.Vraagisofenhoemarkteersmoetenanticiperenopdietrend.2426312#NationaleMarketingdagcoverillustratieVijselaarenSixmaDáthadniemandverwacht.WatbegonalseenbrainstormideetjenaovernamevanMarketingTribunedoorzijnnieuweuitgever,groeideviasamenwerkingmetMarketingfacts,hetMECenEmerceuittoteeneventdatnoglangzalheugen.DeeersteNationaleMarketingdagwerdeeneclatantsucces.4038ENVERDERTHEMATISCHEINDELINGConsument&trends10,20,47E-commerce10,17,19,22,37Directmarketing22,28,37,38Branding24,26,28,35,40Creatie24,26,28,40,43Crm24,38Productdevelopment10,17,48Reclame&media10,17,19,28,35,4006SkyboxRokenineenrooksalon10Marketingtrendonderzoek2008Communicerenmetclubjes17FactsInsideSchietBlykmetscherp19TribuneWatisHyveswaard20Insights&TrendsParty,party,party22MarketingAnalyseHoeveelwisdom24262831333537heeftdecrowdMarketingLearningsDesignBridgeMarketingLearningsAtosOriginMarketingLearningsLaatsteEuro2008Monitor2#NationaleMarketingdagDeLijstRookvrij!ReplayEffie-lunchopbedvanviolenFastForwardChinaaandegadgets38ProfielRonJanssenvanCendris40DeCampagnesFashion43CannesLions2008ZoCannesdiewelweer44FaitsDivers47MarketingScienceWuppies,484950Welpies,weerOut&PlayZomercursusJongBloedBel&Service Bakker Linssen ID

Initiative

Scoor meer met een webwinkel in uw uitgaven. Velen gingen u voor en publiceerden PDF's online.

MarketingTribune 0x13 Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication