Out en Play

48Out&PlaywanneerwaarmarketingtriBuneno13|15juli200822juLi2008deBaakinnOOrdwijkmaaltienpersonen)hOeveel899euroexclusiefbtw(maxiinternetwww.tobLoom.nLconsumentenbehoeften.Wegevendedeelnemersookinzichtindetijdgeest:watkleurtovervijfjaardesamenlevingOp21augustusgevenwenogeenspecifiekeTijdgeestKompas-trainingopeenbootophetIJsselmeer.WehoudenonsnuevenbijdetraininginNoordwijk.KuntuconcreetmakenwaardedeelnemersmeenaarhuisgaanAlsjebijvoorbeeldmarketingmanagerbijAchmeabent,gaanwejelerenhoehetinnoverenvaneenwoongarantieverzekeringwerktaandehandvanveranderendeconsumentenbehoeften.Terugopkantoorkunjemeteenstappenplanaandeslag.Datgeeftmeerstructuuraanhet-liefstnatuurlijksuccesvol-innoveren.EenandervoorbeeldisdeRabobankmethetBizner-conceptvoormkb'ers.Rabobankstaatvoordichtbijenbetrokken.Biznerisdeinternetbankvoorondernemers.Erisduseennieuwmerkindemarktgezetenerisbewustvooreenanderenaamgekozen.WatisdecorebusinessvanBloomBedrijvenhelpenbijhetontwikkelenvaninnovatieveconcepten.Wegevenmeestaldriedaagsein-companytrainingen.DitisdeeerstekeerdatwemetdeBaakinzeegaan.Wehaddeneersteentraininggeplandop17juli.Dieisalvolgeboekt.Vandaarduseentweede,vijfdagenlater.Enwatonsbetrefterisookruimtevooreenderdeofvierde.Datligtaanhetaantalaanmeldingen.Iserveelinteressedankunnenweooknogeenautumncourseorganiserenindebossen.Wievanverkomt,wilmisschiendeavondvoordetraininginNoordwijkovernachten.HeeftuvoordezedeelnemersnogeensuggestieAlszemetonscontactopnemen,kunnenweeenovernachtingbijdeBaakregelen.tekstConnieLohuisZOmercursusWieinjuligeenvakantieplannenheeft,kanopde22steeeninnovatietrainingvolgen.Hetlijkteentrendteworden.OokorganisatorPeterHeshofvanBloomheeftnamelijkgekozenvooreenlocatieaanzee.DeBaakinNoordwijksteltderuimtebeschikbaarendeafsluitendeaangekledeborrelisbijdehippestrandtentBrandingBeachClub.WiegeeftdezetrainingMijnpartnerbijBloom,MirjamSlothouberenikzelf.Detrainingisoverigenskleinschalig.Erisplekvoorongeveertiendeelnemers.Hetisdebedoelingdatdedeelnemersmetdeindeochtendopgedanekennis'smiddagsaandeslaggaaninwerksessies.WaaromweetBloomveelvaninnovatieMirjamenikzijnvanhuisuitmarketeers.Wehebbenallebeibijgrotebedrijvengewerkt.Daarhebbenweveelgeleerd,ookophetgebiedvaninnovatie.Verderhebbenweeenaantaltoolsontwikkeld.Demethodediewetoepassennoemenwefocuspocus.Dusgeenhocuspocuspilatuspas,ikwoudatereeninnovatiewasNee,vaakwordtgedachtdateenbeetjeoutofthebox-brainstormengoedeinnovatiesoplevert.Datisnietonzeinsteek.Jemoetjeeerstfocussenopdedoelgroepenopjemerk.Diefocusophetmerkkomtvandedeelnemerzelf.Omdedoelgroepengoedinkaarttebrengen,hebbenwijeenmodelmetachtconsumentenwereldenontwikkeld;eenclustervan23WaaromorganiseertueensummercourseinjuliVeelmarketeerszijnmensenzonderkinderen.Diewerkenindeperiodevandeschoolvakantiesdusgewoondoor.Natuurlijkishetdanwélaantrekkelijkomerevenlekkereendagjetussenuittegaan.Eenzomerselocatieligtdanhetmeestvoordehand.Werekenenopeenfrissewinddiepastbijeeninnovatieveenfrisseblik.Omgevingenonderwerpvandetrainingpassengoedbijelkaar.anderenetwerkmOgelijkhedendekOmendemaanden4september2008trackingthetrends18deNationaalOmroepcongresBussumwww.omroepcongres.nl18&19septembercradletOcradleSeminarSoestduinenwww.focusconferences.nl24t/m26septemberPicnicEvenementAmsterdamwww.picnicnetwork.org30september2008PrijsalsmarketinginstrumentThemasessieUtrechtwww.pimonline.nl Marketing Science

Jong Bloed

Interactieve enieuwsbrief, deze editie of studiegids is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het online maken van digi-PDF-en.

MarketingTribune 0x13 Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication