2009: nieuwe ronde, nieuwe kansen Scherp budgetteren en korte deadlines realiseren: daar draait het bij ons om, al zo’n vijftien jaar. En met groot succes, mogen we wel zeggen. Dat bereiken we onder meer doordat onze creatieven 1-op-1 werken met onze klanten. Er zijn geen kostenverhogende tussenschakels, zoals account, en ook traffickosten kennen we niet. Het maakt ons anders dan andere bureaus en daar zijn we oprecht trots op. Want anders is zeker niet minder. De kwaliteit van ons werk spreekt wat dat betreft voor zich. Het kóst bij ons alleen wat minder. Met die heldere aanpak hebben we in vijftien jaar een onderscheidende positie kunnen opbouwen en behouden. Daarbij weten we voor elke vraag op het gebied van below-the-line marketingcommunicatie altijd weer creatieve oplossingen te bedenken – dus ook voor úw vraag. Dat onze aanpak resultaat heeft, blijkt wel uit de vele grote merken die voor ons hebben gekozen. En die we dagelijks meer voor minder leveren. Opmerkelijk? Ach, zo werkt dat nu eenmaal bij ons. merkbaar anders Computerweg 12e, 3821 AB Amersfoort, T +31 (0)33 456 08 93, info@nopanic.nl, www.nopanic.nl N al o P vo 1 a or 5 ni de ja c lig ar er Pagina 1

Pagina 3

Interactieve e-krant, deze PDF of gebruiksaanwijzing is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het van papier naar digitaal converteren van internet onderzoeksrapporten.

MarketingTribune 0x22 Lees publicatie 12Home


You need flash player to view this online publication