Branding is too important to be left to marketeers. In veel organisaties valt merkenbeleid onder de verantwoor­ delijkheid van marketing. Sterke merken kennen niet alleen succesvolle marketingcommunicatiecampagnes, maar komen ook tot uitdrukking in het gedrag van medewerkers en be­ palen in sterke mate de richting van productontwikkeling. Merkenbeleid is met andere woorden niet langer het exclu­ sieve speelveld van marketing. HRM en R&D bepalen in steeds grotere mate het succes van een merk. Kijk op www. eurib.org voor een hernieuwde kennismaking met je vak. EURIB is een onafhankelijk kennisinstituut op het gebied van brand, reputation & design management. EURIB biedt naast masterclasses en korte leergangen ook twee postdoctorale masteropleidingen aan: Master of Brand Management en Master of Design Management. Elk met vier instroom­ momenten per jaar. Daarnaast helpt EURIB organisaties, met behulp van toegepast wetenschappelijk onderzoek, complexe merkvraagstukken op te lossen. Goed op de hoogte blijven? Schrijf je in vo or de gratis digitale nieuwsbrief vi a www.eurib.org EUROPEAN INSTITUTE FOR BRAND MANAGEMENT WWW.EURIB.ORG Pagina 43

Pagina 1

Heeft u een artikel, onlinekat of e-verenigingsbladen? Gebruik Online Touch: whitepaper online bladerbaar uitgeven.

MarketingTribune 0x2 Lees publicatie 1Home


You need flash player to view this online publication