Trendonderzoek

MARKETINGTRIBUNEno13|15juli2008MARKETINGTRENDONDERZOEK200811BerenschotenMarketingTribuneDenieuwemarketingtrendvan2008iscommunitymarketing,gekozendoorruim32procentvanderespondentenvanhetgroteBerenschot/MarketingTribune-marketingtrendonderzoek2008.DezetrendwerdnognieteerdergenoemdindeBerenschot-onderzoekenvanvoorgaandejaren.Deopkomstvansocialenetwerkenbiedtdemarketeermogelijkheden.CommunicerenmetclubjesEenanderebinnenkomerindetop-5,maarwelalterugtevindenopplaats7in2007is50+-marketing.Alhoewel50+weleenhelebredeennietaltehomogenecommunityis,geeftookdezetrendaandatdoelgroepdenkenopditmomentvereistis.Daarnaastvindenweindetop-5eendrietalmediumgerelateerdetrends:e-communcation,internetenwebbasedapplicationsenviral-enbuzz-marketing.Kortom,wanneerwedecommunityinhetvizierhebben,danrichtenmarketeersvooralhundigitalepijlenophen.Overigens,nietalletrendsindetop-5zijnnieuwkomers.AlswedeeerdereBerenschot-trendonderzoekeninbeschouwingnemenvallenverschillendebewegingenteontwaren.Alliantiesenpartnershipshebbendelaatstejareneenbelangrijke Trendonderzoek

j/m Voor Ouders

Interactieve digi-rapport, deze sportblad of cursus is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het online zetten van ebrochures.

MarketingTribune 0x13 Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication