Trendonderzoek

MARKETINGTRIBUNEno13|15juli2008MARKETINGTRENDONDERZOEK200811BerenschotenMarketingTribuneDenieuwemarketingtrendvan2008iscommunitymarketing,gekozendoorruim32procentvanderespondentenvanhetgroteBerenschot/MarketingTribune-marketingtrendonderzoek2008.DezetrendwerdnognieteerdergenoemdindeBerenschot-onderzoekenvanvoorgaandejaren.Deopkomstvansocialenetwerkenbiedtdemarketeermogelijkheden.CommunicerenmetclubjesEenanderebinnenkomerindetop-5,maarwelalterugtevindenopplaats7in2007is50+-marketing.Alhoewel50+weleenhelebredeennietaltehomogenecommunityis,geeftookdezetrendaandatdoelgroepdenkenopditmomentvereistis.Daarnaastvindenweindetop-5eendrietalmediumgerelateerdetrends:e-communcation,internetenwebbasedapplicationsenviral-enbuzz-marketing.Kortom,wanneerwedecommunityinhetvizierhebben,danrichtenmarketeersvooralhundigitalepijlenophen.Overigens,nietalletrendsindetop-5zijnnieuwkomers.AlswedeeerdereBerenschot-trendonderzoekeninbeschouwingnemenvallenverschillendebewegingenteontwaren.Alliantiesenpartnershipshebbendelaatstejareneenbelangrijke Trendonderzoek

j/m Voor Ouders

Interactieve efolder, deze drukwerk of onderzoeksrapport is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het naar een online publicatie converteren van digitale reclamefolders.

MarketingTribune 0x13 Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication