De Campagnes

40decampagnesredactie&samenstellingPetervanWoenselKooyFashionMode,catwalksenzomerindezeeditievandecampagnes.UwvoorkeurgaatuitnaarDiesel.WerddezeprijswinnendelangetermijncampagneaanvankelijkgemaaktbijParadisetDDBinStockholm,daarnadoorKesselsKramerAmsterdam,ismennunaarhetParijsebureauLegafgedwaald.Metsucces,wantuvondhuncampagnedebeste,opdehielengezetendoorAnielaPolen.Platmaarsmaakvol.Deoverigescoresencommentarenzietuhieronder.MeeeensZorgdatuwmeninghierdevolgendekeerstaatenganaardesite!135ThrillseakersOpdrachtgever:DieselItaliaDoelstelling:DeDiesel-variant55DSLpromotenmeteenvisualdieuitdruktdatjetenminste55secondenperdagechtmoetleven.Bureau:Leg(Parijs)Creatie:StephaneRichardenStefanRuizMedia:metro-billboards,p.o.s.-materiaal,printcampagnesTerrenscorereactiesLeodeBoer,artdirectorbijFaamReclameRoyale:`Inderdaad,wateensterkbeeld!Jevaltzowatvanjestoel.Heelerggoed!'RonvanderWiel,assistantbrandmanager:`Jongedoelgroep.Briljant.Ikkrijgerkippenvelvanalsikernaarkijk...livefast,dieyoung!'VensTermanOpdrachtgever:ProfuomoBeneluxDoelstelling:AandachttrekkenenstoretrafficrealiserenvooropeningnieuweProfuomo-mannenmodewinkelindeAmsterdamsePCHooftstraat.Bureau:StudioProfuomoMedia:lifestylemagazines,p.o.s.enpostersTerrenscorereactiesKasperdeVries,cmoLastBrandProfetsDubai:`Ergstijlvol.Ditsoortüber-BritseshirtszijnweerinteruginNederland,hèHelemaalPC,enorigineelgefotografeerddoordieetalage.'Ouananou:`Ikhebookeenassociatiemeteenetalage.Hijkijktdromendinhetgroen.Maarookalsofhijwatgevangenisinzijnrolalsexecutive.Tijdvooreenrookpauze,isgelijkaanprofuomo'ingenieuzejeansOpdrachtgever:LeviStraussZwedenDoelstelling:DenieuweLevi'sEngineeredJeansaandemanbrengen,nuookverkrijgbaarindeflagshipstoreteUppsala.Pay-off:`Twistedtofit'.Bureau:DDB(Stockholm)Creatie:SimonHigby,TedMellstromenToveEriksenHillbomManipulatie:PatrikOskarssonMedia:Abri,lifestylemagazines,flyersenp.o.s.-materiaalsTerrenscorereactiesMelvinO'Hara,Wieden+Kennedy:`Nicework.Theredlabeltellsmewhereit'sfrom.'DeVries:`JaLevi'swintalleprijzen.Ditisonderscheidend,hettwistedideespreektaan.MaardecampagnedoetmeookdenkenaandeWhiteshelves-campagnevanG-star,diedevorigeeditieindezerubriekstond.Tetransparantvoorveelstoppingpower.'2handgemaakTelingerieOpdrachtgever:AnielaPolenDoelstelling:LingeriemerkAnielapositionerenalsbegerenswaardigmerkmet48jaarervaringinhandgemaaktelingerie.Bureau:EuroRSCG(Warschau)Creatie:SylwiaRekawekenJustynaNakielskaFOTOGRAFIE:AndrzejDraganMedia:billboards,spreadinmodemagazines,winkelpostersTerrenscorereacties46guesswhaT'snewOpdrachtgever:GuessJeansNederlandDoelstelling:OnderhetmottoGuesswhat'snewaandachtvoordenieuwecollectievanGuessvragenenwebtrafficgenererennaarwww.guess.com.Letop:demodellendragenletterlijkdoorzichtigekleding.Bureau:RappCollinsCreatie:PascalBierenFlorisCornelissenFotografie:EdoKarsMedia:Modebladen,abri,pr,websiteenflyersTerrenscorereactiesDeVries:`Wiegoedkijktzietdatstukjesmenselijkmodelhierzijnvervangendoorpaspopledematenenervallenzelfsgatenin.Datmaaktdevraagwaternieuwisrelevant.Weermooigeselecteerddoorderedactie!Intelligentereclame.'laaTsTewensOpdrachtgever:LaModeFashionFootwearDoelstelling:MetknipoogvisualiserendatjejegeliefdeLaModa-schoeiselhetliefsteechtnooitmeeruitdoet.Bureau:Saatchi&Saatchi(Dubai)Creatie:AvinashSampathenTejalPatniMedia:Billboard,printenbriefkaartensTerrenscorereactiesMelvinO'Hara,Wieden+Kennedy:`CouldbeadvertisingfromformerEastGermany.Toouglyphotography.Dancemacabre.Butfunnyandcreativeincorrectaswell.'KlaskedeVries,marketeer:`Hilarisch!'RehzaOuananou,studentmarketingHvA:`Gewaagd,eerstdenkjepervers.Danblijkthetgoedbijhetmerktepassen.Enknapjuistomhetproductniettelatenzien.DaaroverklagenwetochaltijdinautoreclameAltijdweerdievierwielersinbeeld...'Anoniem:`Mooibeeld,maarikvindhetjammerdatiknugeenideehebvanhoedelingerieeruitziet.'briljantgoedwerkcampagnevoldoetschiettekortweggegooidgeld Profiel

De Campagnes

Heeft u een onderwijsmagazine, z-mags of e-reisgidsen? Gebruik Online Touch: flyer converteren naar een digitale publicatie.

MarketingTribune 0x13 Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication