Bel

50fotografieTonvanTilbel&serviceRevolutiesbestaanniet...vijverinuwachtertuin.Demarketingfunctie,enmetnamedePvancommunicatie,isdelaatstebedrijfsfunctiedienoggeautomatiseerdmoetgaanworden.Ommaareenswattenoemen.Ikweetniethoeoudmarketingalsvakgebiedis,maarvoorveelondernemingenishetaldecenniaeenopgerektesalesfunctie.Alserbijvoorbeeldalaane-mailmarketingenzowordtgedaan,danisdathetplatmailenvanbestanden.Alseraleenwebsiteis,danisheteendigitalefolder.Alseraanmaatschappelijkverantwoordondernemenwordtgedaan,danstaanerpapierbakkeninhetkantoordieeensperweekwordengeleegd.Deenkelingdiezichopdezeonderwerpenwélprofessioneelontwikkelt,maakthetonderscheid.BerenschotschrijftindezeuitgavevanMarketingTribuneovertrendsalsdeze.Hetzijninmiddelsgeagendeerdepunten,ergaatgroeiendeaandachtenbudgetnaaruit.Goednieuws.Maar`doen'isanders,ismijnbeleving.Nee,marketingiszelftoeaaneenrevolutie.TijdvooreenkomeetofpenicillineindewereldvandevierP's.Ikgaweer,groet!uitgavevanLenthePublishers`DePastorie'Dorpsstraat341182JEAmstelveenTel.020-3479090Fax020-3479099www.marketingtribune.nlwww.lenthe.nlinfo@lenthe.nlhoofdredacteurLuukRos(luuk.ros@lenthe.nl)redactie(redactie.mt@lenthe.nl)WendyvanEsveld(wendy.vanesveld@lenthe.nl)drs.PetervanWoenselKooy(peter.vanwoenselkooy@lenthe.nl)eindredactie(eindredactie.mt@lenthe.nl)NannyKuilboerDanielleScheffermedewerkersaanditnummerEgbertJanvanBel,DirkvanderBeek,CharlesBorremans,NicoleBosch,BeatevanDongen-Crombags,JudithLieftink,ConnieLohuis,OnnoPonfoort,MijkePost,AnnaRijksbaron,TheclaSchaeffer,KirstenSpahrvanderHoek,SasKiaVerduyn-Deurenberg,MichielVijselaar,ChrisWillemsen,CathérineZijlstrafotografieHermienLambeeldconceptMarcvanMeursvormgevingClemensPepping,artdirectorCharleySumteruitgeverMaartenTimmersVerhoevenmarketingJeroendeKerf(jeroen.dekerf@lenthe.nl)sales&adverterenRonaldBouwman,020-3479086(ronald.bouwman@lenthe.nl)BasvanDalen,020-3479089(bas.vandalen@lenthe.nl)OnurOzyigit,020-3479088(onur.ozyigit@lenthe.nl)geldendadvertentietarief1-1-2008abonnementenFrequentie:22keerperjaarAbonnementenlandPostbus201910AAUitgeestTel.0251-257921Fax0251-310405www.aboland.nlNederlandenBelgië175,00perjaar,mogelijkhedenvoormeeleesabonnementenà145,00;studieabonnement49,00.Proefabonnement:13wekenvoor23,00.Alletarievenzijnincl.BTW.AbonnementenkunnenOpelkgewensttijdstipingaan.Abonnementenwordenafgeslotentothetmomentvanwederopzegging.Opzeggingen(uitsluitendschriftelijk)dienen8wekenvoorafloopvandeabonnementsperiodeinonsbezittezijn.Adreswijziging:driewekenvantevorenschriftelijkdoorgeven.documentatieaanvraagDocumentatiekanschriftelijkaangevraagdwordenperfax020-3479099.e-mail:documentatie.mt@lenthe.nldrukSenefelderMissetcopyrightMarketingTribune2008|ISSN1570-8012LenthePublishersismede-uitgevervanMarketingfactsenMecWeetuwateentrendisEentrendstaatvooreenalgemenerichtingwaarinietszichontwikkelt.Eentrendisdusnietietsrevolutionairs.Alsdatzoschijnt,danheeftunietgoedopgelet.Alsudenkteenrevolutiemeetemaken,danheeftuliggenslapen...Revolutieszijnzeerzeldzaam.Ja,eenkomeetdieopaardeneerstort,kanzorgenvooreenrevolutionaireverandering.Ofdevondstvandepenicilline,perongelukenmetgroteimpactvoorhetwelzijnvandemens.echter,erismeestalsprakevaneenlogischestap.DatgeldtvoordeCubaanserevolutiealsookvoordekomstvaninternetinmarketing.Demensenwarenerklaarvoor.Eengebeurteniskomtbijnaaltijdvoortuiteenevolutie.Eentrendiseenevolutie.Eentrendontwikkeltzichnaareenbepaaldekanttoe.Alsuvisieheeft,danweetuwatdieneigingis.Dankuntuaangevenwaterstaattegebeuren.Dankuntudetoekomst`voorspellen'.Voorveelmensenisdatdantovenarij.Ustaatdanveelgeldtecollecterenoppodia,metboeken,metraadendaadinadvisering.Marketingisallesbehalverevolutionair.Sterkernog,hetiszobeweeglijkalsdesier-EgbertJanvanBelmedaillemarketeerOp08-08-08beginnende26eOlympischeSpeleninChina.Hethoogsthaalbaresportevenementvoorallesportersterwereld.OpvallendefacilitatorvandeNederlandsetopsportis...Defensie.MilitairenvandeDefensieTopsportSelectiecombinereneenmilitairefunctiemetsportwedstrijdenophethoogsteniveaueneenrolalspr-ambassadeurvandekrijgsmacht.Klinktgoed,maarwatkostdatenwatleverthetechtopWiezijndiesoldatenvanoranje,hoekomjebijhetkeurkorpsenhoeziethunbaanbijDefensieeruitLuitenant-koloneldermariniersChrisKipp,coördinatorDefensieTopsportSelectieenNederlandsenigemedaillemarketeer,legtuit.verderinditnummer:*RijdendewinkelsopSchipholForeveryoung:ConverseopLowlandsConsumententrendsinBloemendaalMediamerkeninDeCampagnesDewildefrisheidvanCitroenen*Ondervoorbehoud Jong Bloed

SVBmedia

Interactieve web nieuwsbrief, deze pdf of onderzoeksrapport is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het converteren naar een digitale publicatie van e-onderwijscatalogi.

MarketingTribune 0x13 Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication