DeafDelingRonJanssenervaartdecultuuropzijnmarketing-encommunicatieafdelingals`prettiggestoord.Endemensenzijnallemaalheelergbetrokkenenloyaal.Zowelopdeafdelingalsdaarbuitenisdecultuurinformeelenniethiërarchisch.Vaniederepersoonopdeafdelingmakenwijelkjaareenenneagram.Datiseengoedemanieromerachtertekomenwelkekaraktertrekkeniemandheeftenofdeafdelinginbalansis.WelkenneagramikhebIkbeneenenormeperfectionist,eenenormewinnaar,eenbeetjeromantischeneenbeetjeanalist.Opdeafdelinglopen32mensenrond.Datzijnnietallemaalmarketing-encommunicatiemensen;vierpersonenhoudenzichbezigmetdataleadsendatacollectieenopdeanalyseafdelingzittenachtconsultantsdiecontinubezigzijnvoorklanten.'Overzijnmaniervanleidinggevenishijkort:`Ikstuurdemarketingmanagersaanopafsprakendiewegemaakthebben.Derestlaatikoveraandeprofessionalzelf.Ikwilzooptimaalmogelijkgebruikmakenvanzowelhandenalshoofd.' Fast Forward
ProfielInteractieve e-whitepaper, deze verenigingsblad of brochure is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het naar een online publicatie converteren van ereclamefolders.
MarketingTribune 0x13 Lees publicatie 10Home