Learning

MARKETINGTRIBUNEno13|15juli200831verwoordde.Opmerkniveauisniemanderechteringeslaagdhetcollectiefaanzichtebinden.Daarkomtmeerbijkijkendaneengoedestrategie.DanmoetjenetalstegenItaliëspelen,alsofjenietsteverliezenhebt.Creatiefénverrassend.EndaarontbrakhetnouopOranje-gebiedaanin2008.Grotekwantiteit,beperktekwaliteit...MarcovanBastenwasopnieuwalsvoetbalcoachgeenwinnaar.Maarwélalsmarketeer.HijheeftonsdieweekinBernallemaalinvervoeringwetentebrengen.Wegeloofdenenmasseindemythevandeonverslaanbareleeuw.Enmeernog,dankzijVanBastenheeftheelEuropahaarbeeldvanNederlandkunnenbijstellen.DaarkangeenOranje-campagnetegenop.tekstDirkvanderBeekenCharlesBorremansEINDSTANDEURO2008MONITOR*EK-GERELATEERDEactieCampagne/inhakerPrijsvraagGratisweggeverSpaaractiePrijskortingOverigeactietechniekenTotaal*Standper26juni2008HetwondervanBernWesluitenditoverzichtafdoorterugtegaannaarhetbeginvanhettoernooi.NaarhetStadedeSuisseinBern.DáárhebbenwealsNederlandlatenzien,waarwevoorstaan.MetweemoedwerdenweuitgezwaaiddoordeBerners,henachterlatendineenstad,waardealledaagsegewoonheidwederkeerde.WatisnuhetwondervanBernDewinstopdenummeréénentweevandewereld,ItaliëenFrankrijk,zijnhetgeenszins.HetwondervanBernisdatMarcovanBastenperfectheeftaangevoeldhoejeNederlandinbewegingmoetkrijgen.VanBastenlietdaarOranjespelen,alsofhetnietsteverliezenhad.Creatief,aanvallendenslimspel,onbevangenstrijdendtegendegrootmachten.Metaanstekelijkplezierinhetspel,volverrassingen.Precieszoalsweonsalsvolkgraagzien.AANTAL881668078212435DirkvanderBeekismanagingpartnervanInnateMotion(www.in8motion.com).CharlesBorremansismanagingdirectorvanDraftfcb(www.draftfcb.nl).DitishetlaatstedeelineenserievanartikelenoverEK-inhakers.DraftfcbhoudtalleEK-gerelateerdeactiviteitenbijindeEuro2008Monitor.Dedefinitiesdiegehanteerdworden,zijnalsvolgt:Campagne:reclame-uitingvoorproductofdienst,waaringerefereerdwordtaanEuro2008,zonderdatersprakeisvannieuwproductofeenpromotioneelaanbod.Prijsvraag:bevateenwedstrijdelement.Gratisweggever:gratispremiumbijaankoopvanproductofdienst.Spaaractie:spaaractiviteitengekoppeldaanproductofdienst.Prijskorting:aanbiedingvanproductofdienstquaprijs.Overigeactietechnieken:actiesdieniettotdecampagnesofproductenbehoren. Learning

Gelredome

Interactieve digi-boek, deze publicatie of reclamefolder is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het bladerbaar maken van web lesboeken.

MarketingTribune 0x13 Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication