Learning

MARKETINGTRIBUNEno13|15juli200831verwoordde.Opmerkniveauisniemanderechteringeslaagdhetcollectiefaanzichtebinden.Daarkomtmeerbijkijkendaneengoedestrategie.DanmoetjenetalstegenItaliëspelen,alsofjenietsteverliezenhebt.Creatiefénverrassend.EndaarontbrakhetnouopOranje-gebiedaanin2008.Grotekwantiteit,beperktekwaliteit...MarcovanBastenwasopnieuwalsvoetbalcoachgeenwinnaar.Maarwélalsmarketeer.HijheeftonsdieweekinBernallemaalinvervoeringwetentebrengen.Wegeloofdenenmasseindemythevandeonverslaanbareleeuw.Enmeernog,dankzijVanBastenheeftheelEuropahaarbeeldvanNederlandkunnenbijstellen.DaarkangeenOranje-campagnetegenop.tekstDirkvanderBeekenCharlesBorremansEINDSTANDEURO2008MONITOR*EK-GERELATEERDEactieCampagne/inhakerPrijsvraagGratisweggeverSpaaractiePrijskortingOverigeactietechniekenTotaal*Standper26juni2008HetwondervanBernWesluitenditoverzichtafdoorterugtegaannaarhetbeginvanhettoernooi.NaarhetStadedeSuisseinBern.DáárhebbenwealsNederlandlatenzien,waarwevoorstaan.MetweemoedwerdenweuitgezwaaiddoordeBerners,henachterlatendineenstad,waardealledaagsegewoonheidwederkeerde.WatisnuhetwondervanBernDewinstopdenummeréénentweevandewereld,ItaliëenFrankrijk,zijnhetgeenszins.HetwondervanBernisdatMarcovanBastenperfectheeftaangevoeldhoejeNederlandinbewegingmoetkrijgen.VanBastenlietdaarOranjespelen,alsofhetnietsteverliezenhad.Creatief,aanvallendenslimspel,onbevangenstrijdendtegendegrootmachten.Metaanstekelijkplezierinhetspel,volverrassingen.Precieszoalsweonsalsvolkgraagzien.AANTAL881668078212435DirkvanderBeekismanagingpartnervanInnateMotion(www.in8motion.com).CharlesBorremansismanagingdirectorvanDraftfcb(www.draftfcb.nl).DitishetlaatstedeelineenserievanartikelenoverEK-inhakers.DraftfcbhoudtalleEK-gerelateerdeactiviteitenbijindeEuro2008Monitor.Dedefinitiesdiegehanteerdworden,zijnalsvolgt:Campagne:reclame-uitingvoorproductofdienst,waaringerefereerdwordtaanEuro2008,zonderdatersprakeisvannieuwproductofeenpromotioneelaanbod.Prijsvraag:bevateenwedstrijdelement.Gratisweggever:gratispremiumbijaankoopvanproductofdienst.Spaaractie:spaaractiviteitengekoppeldaanproductofdienst.Prijskorting:aanbiedingvanproductofdienstquaprijs.Overigeactietechnieken:actiesdieniettotdecampagnesofproductenbehoren. Learning

Gelredome

Heeft u een flyer, novia facts of web nieuwsbrieven? Gebruik Online Touch: club blad digitaal publiceren.

MarketingTribune 0x13 Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication