DeafDelingRonJanssenervaartdecultuuropzijnmarketing-encommunicatieafdelingals`prettiggestoord.Endemensenzijnallemaalheelergbetrokkenenloyaal.Zowelopdeafdelingalsdaarbuitenisdecultuurinformeelenniethiërarchisch.Vaniederepersoonopdeafdelingmakenwijelkjaareenenneagram.Datiseengoedemanieromerachtertekomenwelkekaraktertrekkeniemandheeftenofdeafdelinginbalansis.WelkenneagramikhebIkbeneenenormeperfectionist,eenenormewinnaar,eenbeetjeromantischeneenbeetjeanalist.Opdeafdelinglopen32mensenrond.Datzijnnietallemaalmarketing-encommunicatiemensen;vierpersonenhoudenzichbezigmetdataleadsendatacollectieenopdeanalyseafdelingzittenachtconsultantsdiecontinubezigzijnvoorklanten.'Overzijnmaniervanleidinggevenishijkort:`Ikstuurdemarketingmanagersaanopafsprakendiewegemaakthebben.Derestlaatikoveraandeprofessionalzelf.Ikwilzooptimaalmogelijkgebruikmakenvanzowelhandenalshoofd.' Fast Forward
ProfielScoor meer met een webwinkel in uw kranten. Velen gingen u voor en publiceerden uitgaves online.
MarketingTribune 0x13 Lees publicatie 10Home