EXPERIMENTEREN ALS GRONDHOUDING EXPERIMENTEREN IN VASTGEROESTE marktEN EXPERIMENTEREN MET BARRIÈRES OLIVIER VERTELT HOE HET AFRIKAANS CONTINENT VAN DE NOOD EEN DEUGD MAAKT. EEN VAN 'S LANDS MEEST INSPIRERENDE TOPMANAGERS TRAPT AF. EN HOE. GEEN MARKETING IS OOK MARKETING VERTELT DE WOORDVOERDER VAN INNOCENT DRINKS. EXPERIMENTEREN MET GEUR VROLIJK EXPERIMENTEREN 12 & 13 FEBRUARI NOORDWIJKERHOUT HANS VAN WALBEEK LEGT HET EEN EN ANDER OP DE COLUMNISTISCHE PIJNBANK. GEUR BREEKT DOOR ALS MARKETINGSINSTRUMENT. TENMINSTE, VOOR WIE DAAR EEN NEUS VOOR HEEFT. 2009 THE FINEST MWG CONGRESS SINCE 2008 EXPERIMENTEREN MET SOCIALE NETWERKEN EXPERIMENTEREN MET MOBIELE TELEFONIE EXPERIMENTEREN IN RECLAME DE OPRICHTER VAN MOBILE MONDAY PRAAT JE WEER EVEN HELEMAAL BIJ. (IS JE TELEFOON UIT?) IEDEREEN KENT HYVES. MAAR WAAROM IS HET ZO'N GIGANTISCH SUCCES? YME VERTELT. 'S LANDS MEEST BEKROONDE CREATIEF KOMT TOT EEN ONTHUTSENDE CONCLUSIE. Dit jaar is het MWG congres een twee dagen durend pleidooi voor Het Experiment. Omdat alleen Het Experiment ons vak op een nog hoger plan kan brengen. Pagina 21

Pagina 23

Heeft u een folder, youcanflip of online drukwerk? Gebruik Online Touch: editie digitaal publiceren.

MarketingTribune 1 Lees publicatie 11Home


You need flash player to view this online publication