SLIMME PLANNERS WETEN HOE ZE MKB-BESLISSERS BEREIKEN ZEVENTIENDE JAARGANG NUMMER 7 NOVEMBER 2008 PRIJS € 5,50 GELEASTE LIEFDE IEDEREEN HOUDT VAN DE ZZP'ER! EID DUURZAAMH extra ECHT LOONT NU pagina’s met groene kansen + slimme bespaartips THEMAPOCKETS Oplage: 17.000 Frequentie: 6x per jaar EID DUURZAAMH T ECH LOONT NU ‘De voor kansen liggen het grijpen ’ 28 De Zaak 7 serge.indd 1 24-10-2008 15:03:24 tijdschrift Oplage: 190.000 Frequentie: 8x per jaar E-NIEUWSBRIEF Oplage: 60.000 Frequentie: 50x per jaar Als mediaplanner hoef je niet al te lang na te denken om méér dan 250.000 beslissers van actieve mkb-ondernemingen te bereiken. Dan denk je direct aan De Zaak! De Zaak – het grootste kennisnetwerk voor ondernemers in Nederland – biedt een multichannel platform om deze omvangrijke doelgroep te bereiken. Met een veelzijdig tijdschrift, regelmatig voorzien van speciale themabijlagen, diverse themapockets, digitale nieuwsbrieven en veel geraadpleegde internetsites informeren wij de lezers en leden van De Zaak. Maak ook kennis met de verschillende mediamogelijkheden en bel voor een vrijblijvende, maar inspirerende afspraak, met een van onze media-adviseurs: 023-553 5500. DEZ Ad Mediaplanner.indd 1 MTmediatribune_Advertenties.indd 18 25-11-2008 14:06:15 05-02-2009 23:45:38 Pagina 17
Pagina 19Interactieve digi-relatiemagazine, deze vaktijdschrift of gids is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het digitaal bladerbaar uitgeven van digi PDF's.
MediaTribune 0x1 Lees publicatie 10Home