39 1 Geef nu uw meninG over juwelencampaGnes op www.decampaGnes.nl. Speciale actie: de beste bespreker van de week krijgt een unieke Epica-dvd met prijswinnende Europese commercials uit 2007 en 2008 ter waarde van 150 euro cadeau! Zet hiertoe duidelijk naam, functie en bedrijfsnaam in het vak van de bespreker. Deze week gaat de Epica-dvd-set naar Thijs Biersteker & Karian Weijers van Wieden+Kennedy Amsterdam en winnaars van de Gouden Zaag voor jong SRM Reclametalent 2008. www.decampagnes.nl is een initiatief van MarketingTribune in samenwerking met European Communication Projects (ECP). 2 5 3 4 6 Pagina 38

Pagina 40

Interactieve web boek, deze uitgave of onderwijs magazine is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het online bladerbaar maken van digi onderwijscatalogussen.

MarketingTribune 1 Lees publicatie 11Home


You need flash player to view this online publication